מציאת הטחינה המושלמת לקפה שלך חיונית להשגת אותה כוס קפה עשירה וטעימה. לכן מכונת קפה טוחנת היא מוצר חובה לכל חובב קפה. עם היכולת שלה לטחון פולי קפה באופן הרצוי, מכונת קפה מבטיחה שתשיגו את הטחינה המושלמת בכל פעם מחדש.

בכל הנוגע למכונות קפה מומלצות לטחינה, מותג אחד שבולט הוא Breville. המטחנות המדויקות שלהם מציעות מגוון רחב של הגדרות טחינה, המאפשרות להתנסות בחיפוש הטחינה המושלמת. בין אם מדובר על כוס אספרסו או על קפה טחון אחר, הרי שמכונות הטחינה של Breville מספקות תוצאות עקביות.

אפשרות נוספת למכונת קפה מומלצת מאוד היא ה-Baratza Virtuoso. מכונת קפה זו ידועה בעמידות וברבגוניות שלה, היא מציעה מגוון רחב של גדלי טחינה ומספקת טחינה עקבית בכל פעם. המנוע החזק שלה מבטיח שהפולים נטחנת במהירות וביעילות, תוך שמירה על הטעמים והריחות.

למי שמעריכים נוחות ותכונות החוסכות מקום, ה-Capresso Infinity היא בחירה מצוינת. מכונת טחינה זו היא קומפקטית ומעוצבת ומגיעה עם מנוע במהירות נמוכה, המפחית חום והצטברות סטטית בזמן השחזה. דגם זה  מציע מגוון רחב של הגדרות טחינה והוא קל לניקוי – מה שהופך אותו לבחירה פרקטית עבור כל חובב קפה.

לבסוף, הRancilio Rocky הוא הבחירה המובילה עבור מי שמחפשים מכונת טחינה ברמה מקצועית גבוהה. עם המבנה החזק שלה ויכולת השחזה ברמה מסחרית, הרי שתהנו מטחינה מדויקת ועקבית בכל כוס קפה. למרות שזו מכונת קפה מומלצת שעשויה להיות יקרה יותר בהשוואה לאפשרויות אחרות, הרי שהביצועים והעמידות שלה הופכים את ההשקעה לבהחלט משתלמת אם אתם חובבי קפה רציניים.

היוקרה של נספרסו: מכונות נספרסו מומלצות

 

מכונות נספרסו הפכו לשם נרדף ליוקרה ונוחות בעולם הקפה. המכונות האלגנטיות והמסוגננות הללו נועדו לספק את כוס האספרסו המושלמת בלחיצת כפתור בלבד. בכל הנוגע לרכישת מכונת קפה נספרסו מומלצת הרי שקיימות כמה אפשרויות בולטות, והנה הן לפניכם.

 

  1. Nespresso VertuoPlus
    מכונה זו ידועה בגיוון וביכולת לחלוט גם אספרסו וגם קפה רגיל. עם טכנולוגיית הצנטריפוזיה החדשנית שלו, המכונה מזהה את הברקוד כדי להתאים את פרמטרי הקפסולה, ולהעניק בכל פעם מחדש כוס קפה טעימה באופן עקבי. ה-VertuoPlus כוללת גם מיכל מים גדול ומערכת אחסון קפסולות נוחה, מה שהופך אותה לבחירה מעשית עבור מי שנהנים ממגוון סגנונות קפה. 
  2. Nespresso Creatista Plus
    למי שמעריך את אומנות הכנת הלאטה והקפוצ'ינו, ה-Creatista Plus היא בחירה מומלצת. מכונת נספרסו מומלצת זו משלבת את הנוחות של נספרסו, ביחד עם היוקרה של מקציף חלב מובנה. עם הגדרות טמפרטורת החלב והמרקם המרובות שלה, אתם יכולים להנות מקצף חלב באיכות בריסטה. ה-Creatista Plus כולל גם קונסטרוקציית נירוסטה יציבה וממשק אינטואיטיבי, מה שהופך את מכונת הקפה הזו לתוספת נהדרת במטבח של כל חובב קפה. 
  3. Nespresso Lattissima Pro
    אם אתם מחפשים מכונת Nespresso שמספקת לכם כוסות קפה מבוססות חלב, הרי שה-Lattissima Pro תתאים עבורכם. מכונה זו מגיעה עם מקציף חלב משולב המאפשר להכין בקלות לאטה, קפוצ'ינו ומקיאטו. ה-Lattissima Pro מציע גם אפשרויות תכנות עבור נפח הקפה וטמפרטורת החלב, מה שמבטיח התאמה אישית של המשקאות. עם העיצוב המלוטש והממשק הידידותי, מכונה קפה זו מביאה חוויית קפה יוקרתית היישר לתוך הבית שלכם.

מכונות קפה אוטומטיות מומלצות

 

בכל הנוגע לנוחות וקלות השימוש, מכונות קפה אוטומטיות הן הבחירה המומלצת לרבים מחובבי קפה. הן מאפשרות לכם ליהנות מכוס מושלמת בלחיצת כפתור בלבד. להלן מספר מכונות קפה אוטומטיות מומלצות המספקות תוצאות יוצאות דופן

 

  1. Breville Barista Express
    מכונה זו מועדפת בקרב חובבי קפה בשל הרבגוניות והדיוק שלה. היא כוללת מטחנה מובנית, המאפשרת לטחון פולי קפה טריים ממש לפני הבישול. עם ההגדרות הניתנות לתכנות והפקדים הניתנים להתאמה, אתם יכולים להתאים אישית את החוזק, גודל הטחינה ופרמטרים נוספים לפי ההעדפות שלכם. ה-Barista Express מגיע גם עם שרביט קיטור להקצפת חלב, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אלה שנהנים מקפה לאטה וקפוצ'ינו. 
  2. De'Longhi Magnifica
    Magnifica היא מכונת קפה אוטומטית מומלצת מאוד הידועה בפשטות ובעקביות שלה. היא כוללת פטנט המקציף חלב ישירות לתוך ספל הקפה, ומבטלת את הצורך במכשיר הקצף הנפרד. למכונה זו יש גם מטחנה מובנית ומגוון הגדרות הניתנות לתכנות, ומאפשרות לכם להגדיר את הקפה בצורה מושלמת. עם העיצוב הקומפקטי והממשק הידידותי שלה, ה- Magnifica היא בחירה מצוינת עבור אלה שיש להם שטח דלפק מוגבל במטבח. 
  3. Jura E8
    למי שמחפשים מכונת קפה אוטומטית יוקרתית באמת, הרי שה-Jura E8 היא המלצה מבטיחה במיוחד. מכונת קפה זו מתוצרת שוויץ מתהדרת בטכנולוגיה מתקדמת ובמגוון רחב של אפשרויות הניתנות להתאמה אישית. היא כוללת מטחנה מובנית, מערכת חלב ליצירת קצף שמנת, ותצוגה צבעונית גדולה לניווט קל. ה-E8 מציעה גם מגוון אפשרויות קפה מיוחדות, כולל אספרסו, קפוצ'ינו ולטה מקיאטו. עם העיצוב המלוטש ואיכות הבנייה המובחרת דגם ה Jura E8 הוא בחירה מושלמת לאניני קפה המעריכים גם טעם וגם אסתטיקה.

כיצד לבחור את מכונת הקפה שלך?

 

עם כל כך הרבה אפשרויות זמינות, בחירת מכונת הקפה הנכונה יכולה להיות די מאתגרת. יחד עם זאת, על ידי בחינת מספר גורמים מרכזיים, ניתןלקבל החלטה נבונה ולמצוא את מכונת קפה מומלצת שתתאים לצרכים שלכם.


ראשית, חשבו על סוג הקפה שאתם מעדיפים. אם אתם נהנים מהטעמים העשירים והעזים של אספרסו, מכונת אספרסו מסורתית או מכונת נספרסו עשויות להיות הבחירה הטובה ביותר עבורכם. מצד שני, אם אתם מעדיפים כוס קפה חלקה ומתונה יותר, אולי יתאימו יותר עבורכם מכונת קפה בטפטוף אוטומטי.

גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא הנוחות וקלות השימוש. אם אתם מנהלים אורח חיים עמוס וזקוקים למהירות ונוחות, הרי שמכונת קפה אוטומטית עם הגדרות הניתנות לתכנות ומטחנה מובנית יכולה להיות אופציה מצוינת. יחד עם זאת, אם אתם נהנים מהתהליך של חליטה ידנית של הקפה ומעריכים את התהליך המסורתי, הרי שמכונת אספרסו ידנית או מכונת קפה למזיגה עשויים להתאים יותר עבורכם.

קחו בחשבון את השטח שיש במטבח. אם מדובר במטבח קטן או שטח דלפק מוגבל, מכונת קפה קומפקטית תהיה יותר אידיאלית. אם יש לכם מקום בשפע ואתם מעוניינם במכונת קפה משוכללת וכזו שתהיה דומיננטית בנוף המטבח שלכם, אתם יכולים לבחור במכונת אספרסו גדולה יותר או במכונת קפה משולבת עם מספר תכונות.

תקציב הוא כמובן פקטור שיש לקחת בחשבון. מכונות קפה נעות  בטווח מחירים רחב מאוד, ממכונות קפה קומפקטיות משתלמות לכיס, ועד למכונות יוקרה יוקרתיות. הגדירו את התקציב שלכם, וחפשו את מכונות הקפה התואמות את התקציב ושיש בהן את התכונות הרצויות עבורכם. חשוב למצוא איזון בין התקציב לבין התכונות.

סוגי  מכונות קפה

 

כשמדובר במכונות קפה, יש כמה סוגי מכונות שתוכלו לרכוש, וכל סוג מציע את שיטת הבישול הייחודית שלו ומביא לפרופיל טעמים משלו.

ראשית, יש  את מכונת הקפה המסורתית בטפטוף. זהו סוג של מכונת הקפה הנפוץ ביותר שנמצא במשקי בית ובמשרדים. הוא מבוסס מנגנון של שפיכת מים חמים על גבי שאריות קפה במסנן, שאחר כך מטפטף לתוך קנקן. מכונות קפה טפטוף ידועות בפשטות ובנוחות שלהן, ומייצרות כוס קפה חלקה ועקבית.

לאחר מכן, יש לנו את מכונת האספרסו. סוג זה של מכונה עושה שימוש בלחץ כדי לאלץ מים חמים לחדור דרך קפה טחון דק, וכתוצאה מכך מתקבלת זריקת אספרסו מרוכזת ומלאת טעם. מכונות אספרסו מגיעות בצורות שונות, כולל ידנית, חצי אוטומטית ואוטומטית מלאה. באמצעותן ליצור מגוון רחב של משקאות קפה, כגון לאטה, קפוצ'ינו ומקיאטו.

למי שנהנהים מהנוחות של קפה במנה אחת, יש מכונות קפה מבוססות שימוש בקפסולות כמו למשל מכונות נספרסו הפופולריות. מכונות אלו דוחסות את החומר המצוי בתוך הקפסולה המוכנסת למכונה, כאשר מכל קפסולה כזו מתקבלת כוס קפה בודדת. מכונות נספרסו ידועות בנוחות השימוש שלהן ובעקביות הטעם שהן מספקות – עם מגוון רחב של טעמי קפה ועוצמות לבחירה.

אם אתם מעריכים את אומנות הבישול הידנית, מכונת קפה למזיגה עשויה להיות הבחירה המועדפת עליכם. שיטה זו כוללת שפיכת מים חמים על גבי שאריות קפה במסנן, מה שמאפשר למים לטפטף לאט לתוך קנקן או כוס. הדבר מאפשר שליטה מדויקת על תהליך הבישול, וכתוצאה מכך מתקבלת כוס קפה נקייה וטעימה.

5 המלצות למכונות קפה 

 

אם אתם מחפשים לרכוש מכונת קפה מומלצת, הנה חמש אפשרויות מומלצות שיספקו גם את אניני הקפה המבינים ביותר.

 

  1. Breville Barista Express
    מכונת אספרסו זו מועדפת בקרב אוהבי הקפה, בשל המטחנה המובנית שלה והיכולת להנות בבית מאספרסו באיכות של בריסטה. זוהי מכונת קפה טוחנת מומלצת עם עיצוב מלוטש ובקרות אינטואיטיביות. מכונת האספרסו Breville Barista Express מציעה גם נוחות וגם איכות  – הכל בחבילה אחת. 
  2. Technivorm Moccamaster
    מכונת קפה זו ידועה באמנות יוצאת הדופן שלה ותשומת הלב לפרטים. ה- Technivorm Moccamaster היא בחירה מצוינת עבור מי שמעריכים בישול מדויק. מכונת קפה זו עובדת על מנגנון הטפטוף והיא מיוצרת בעבודת יד בהולנד. היא מתהדרת בזמן חליטה מהיר ובקרת טמפרטורה עקבית, וכתוצאה מכך מתקבלת בכל פעם כוס קפה מעולה. 
  3. Jura E8
    למי שמעדיפים את הנוחות של מכונת קפה אוטומטית, הרי שדגם ה Jura E8 הוא אופציה פנטסטית. עם הממשק הידידותי ומגוון רחב של הגדרות הניתנות להתאמה אישית, מכונה זו מבטיחה שתוכלו ליהנות ממשקאות הקפה האהובים עליכם בלחיצת כפתור. המטחנה המובנית ומקציף החלב מוסיפים עוד יותר לנוחות וחוויית הקפה שתקבלו כאן.  
  4. Nespresso VertuoPlus
    מכונה זו משתמשת בטכנולוגיית הצנטריפוזון החדשנית של Nespresso כדי לחלוט בקלות הן אספרסו והן קפה רגיל. עם העיצוב המלוטש שלו ומגוון רחב של טעמי קפה לבחירה, Nespresso VertuoPlus הוא אופציה רב-תכליתית ואמינה עבור אוהבי קפה, שיודעת התאים את הכנת כוס הקפה בהתאם לקוד של כל קפסולה. 
  5. סדרת Chemex Classic
    למי שמעריכים את אומנות בישול הקפה במזיגה ידנית, הרי שסדרת Chemex Classic היא בחירה אידיאלית ידועה. מכונת קפה זו עשויה מזכוכית איכותית ומפיקה כוס קפה נקייה וטעימה. צורת שעון החול הייחודית ומסנני נייר עבים מאפשרים מיצוי אופטימלי, וכתוצאה מכך חווית הקפה היא משביעה ואיכותית.

 

מהי מכונת הקפה הטובה ביותר שיש?

 

שוק מכונות הקפה הוא עצום ומגוון, עם אינספור אפשרויות זמינות כדי להתאים להעדפות ולצרכים האישיים של לקוחות רבים. זה יכול להיות מפתה לחפש את מכונת הקפה ה"טובה ביותר", אבל האמת היא שאין מכונה קפה אחת שהיא הטובה ביותר. מכונת הקפה הטובה שתהיה הטובה ביותר עבורכם היא זו שתתאים לטעם האישי שלכם, לסגנון שלכם ולתקציב. 


מכונות קפה מגיעות במגוון סוגים, החל ממבשלות מזיגה ידניות ועד למכונות אספרסו אוטומטיות, וכל אחת מציעה סט ייחודי משלה של תכונות ומאפיינים. חלק מעדיפים נוחות ואוטומציה, בעוד שאחרים שמים דגש על דיוק וחליטה ידנית. חשוב גם לקחת בחשבון גורמים כמו איכות, עמידות, קלות שימוש ותחזוקה כאשר בוחרים  מכונת קפה. מה שנחשב לטוב ביותר עבור אדם אחד, הוא לא בהכרח הוא הטוב ביותר עבור אדם אחר.

חשוב בנוסף לציין שמכונת הקפה הטובה ביותר עבורכם עשויה להשתנות עם הזמן, ככל שההעדפות שלכם משתכללות ואתם לומדים עוד יותר על התחום. כשאתם חוקרים את עולם הקפה, אתם עשויים לגלות שיטות נוספות ולפתח חיבה לטעמי וסוגי קפה נוספים, ולשיטות בישול שלא הכרתם.